piątek, 28 grudnia 2012

Niepokalane Serce Maryi w Pellevoisin

Podczas objawień w Pellevoisin, Matka Boska miała Szkaplerz i ostrzegała: “Bądź mi wierna. Ja ci pomogę. Bądź spokojna, moje dziecko. Bądź cierpliwa, to będzie trudne dla ciebie. Ale ja jestem z tobą. Moja córko, czy ty pamiętasz moje słowa? Ja jestem całkowicie miłosierna i jestem Panią mojego Syna. Jego Serce ma tak dużo miłości do Mnie. On dotknie najbardziej zatwardziałe serca dla Mnie. Przyszłam szczególnie po to, aby uratować grzeszników. Skarby łask mojego Syna są szeroko otwarte. Jeśli tylko ludzie będą się modlić. Kocham to nabożeństwo. Błagam wszystkich, aby przyszli, zaufali i pojednali się z Bogiem. Także Kościół i Francję. Te łaski są od mojego Syna. Biorę je z Jego Serca. On nie jest w stanie odmówić mi niczego."